26 Temmuz 2017 Çarşamba

CHP'li Amcanın Faşistliği

Biz MHP'yi faşist bilirdik ama bazen CHP'lilerin tavırları 1940'lı yılların Hitler'ini hatırlatıyor.

Başımdan geçen olay aynen şöyle:

Bugün bir CHP'li Ahmet Kaya'ya kötü küfürler etti. Merak etmeyin ağzının payını verdim, burnuna da bir tane tokat attım..

Amacım CHP'lileri karalamak değildir.. Bahsi geçen şâki, ısrarla CHP'li olduğunu beyan etti.
Tokat atmadan önce şunu söyledim..

"Sen, Türklerden nefret edilen bir kalabalığa girip, ben Türküm, Türkçe klip yapacam, cesareti olan yayınlasın diyebilir misin" dedim..

"Diyebilirim" dedi..

"Hassiktir Lan" deyip, suratına bir tokat attım. Adamın yaşı 55-60 civarındaydı..

Suratı kıpkırmızı oldu.. Benden korktu.. Sessizce çekip gitti..

Tekrar çağırdım.. "Amca kusura bakma.. Ben senin yaşına saygılıyım.. O yüzden o tokatı farkında olmadığın faşistliğine attım. Ahmet Kaya'nın kim olduğunu şimdi anladın mı" dedim..

"Anlamadım" dedi..

Ben de "Anlayamazsın ki" dedim.. "Anlasaydın, bu yaşta bu tokadı yemezdin" dedim..

Hem bana, hem Ahmet Kaya'ya küfür ede ede gitti.. Faşistliğini de yanına alarak..

Sonuç şudur arkadaşlar;

Bugün hemen hemen herkes, her fikirden, her görüşten insan Ahmet Kaya dinliyor. MHP'lisi de dinliyor, Ak Partilisi ve HDP'lisi de.. Dolayısı ile, gerçekten içinde insan sevgisi olanlar Ahmet Kaya dinliyor. Kısacası İnsan olan Ahmet Kaya dinliyor..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder